VI ÅPNER IGJEN 27. APRIL. SE VÅRE TILTAK FOR SPRAYTANHUSET OSLO I FORBINDELSE MED COVID-19:

  • Vi har tilstrekkelig med antibac til kunder og behandlere i salongen
  • Spraytan-behandlingen vil utføres med minst en halv meters avstand mellom kunde og behandler. Det blir ingen direkte kontakt mellom kunde og behandler.
  • Spraytanbehandler vil benytte munnbind og hansker under hver behandling. Hansker skiftes mellom hver kunde. Kunde vil bli tilbudt og anbefalt å bruke munnbind.
  • Det vil være kontroll på hvor mange som kan være i samme lokale på samme tid, ut fra helsemyndighetene krav til avstand og ansamlinger av folk. Vi har tre separate behandlingsrom med mer enn to meters avstand fordelt over to etasjer. Vi kommer i en overgangsperiode til kun å benytte to av våre tre behandlingsrom slik at vi ikke er mer enn fire personer i lokalet samtidig.
  • Vi vil oppfordre til kortbetaling og at man benytter «tap».
  • Det tapes markører som viser hvilke avstander man skal forholde seg til rundt resepsjonsområdet og i venteområdet. Disse vil markere 1 meter slik at man til en hver tid vet hvilken avstand en skal holde.
  • Vi har en ventesone på 40 kvm der kunder kan sitte med to meters avstand.
  • Vi vil i en overgangsperiode legge inn 10 minutters pause mellom hver behandling. Dette for å unngå kø, at kunder møtes i inngangspartiet samt for å påse at spraytanbehandler har tilstrekkelig med tid ekstra tid til vaske mellom behandlingsrommet mellom hver behandling.
  • Det vil bli hyppigere renhold og vasket mellom hver behandling. Det legges særlig vekt på rengjøring av alle berøringsflater.
  • Salongen og behandlere vil daglig dokumentere at smittevern og hygienebestemmelser er lest, gjennomgått og utført.
  • Salongen informerer kunden om tiltak for å begrense smitte samt hvilke betingelser som gjelder for å få tjenesten når man bestiller time. Salongens smitte- og hygieneregime sendes ut på e-post med timebekreftelser og påminnelse om time. Informasjonsplakat henger på inngangsdøren samt i hvert behandlingsrom. Det henger også et oppslag på produkthyllen der kunder oppfordres til å ikke fysisk ta på salgsprodukter.
  • Rutine for å sikre færrest mulig kunder og at kunder ikke venter i lokalet.
  • Rutine for å sikre at kunder kan kontaktes dersom det er nødvendig for smittevernsarbeidet. I salongens bookingsystem vil vi kontrollsjekke at kontaktinformasjonen til alle kunder er registrert. Her har salongen oversikt over kunder også tilbake i tid. Salongen har også i bookingsystemet dokumentasjon og oversikt over hvilke kunder hver enkelt behandler har hatt kontakt med. Kunder vil derfor kunne kontaktes både per telefon og per e-post. Drop-in kunder skal registreres i Hano med navn og telefonnummer og signere egenerklæring på at man ikke har symptomer på covid-19.
  • Ansatte vil ikke møte på jobb dersom de har luftveisplager eller symptomer på COVID-19.

 

For våre kunder

  • Kom bare hvis du er frisk. Hvis du føler deg dårlig eller har luftveissymptomer skal du ikke gå til behandling. Det er lett å booke om avtaler.
  • Vis hensyn og hold god avstand til andre kunder.
  • Alle kunder skal vaske eller rengjøre hendene med Antibac ved ankomst.
  • Mobil er en mulig smittekilde og skal ikke brukes når du er i salong.
  • Kunden må gi tilbakemelding til salongen om man blir smittet av Covid-19.
  • Unngå kontant betaling – betal med kort